My cool

Hello ppl!
Hoppas allt är bra med er, ni få men underbara som läser min blogg. Sov väldigt länge idag, typ till ett :S Det skulle jag inte göra. Hyshhh säg inget till nån okej. Jag sitter här vid skärmen och har ont i munnen (men se det lindrar vi med lite voltaren muahahaha) och börjar bli smått hungrig. Bara jobbigt å äta just nu när man inte kan gapa så stort... sedan är jag nojjig som fan att stygnen ska gå upp, har aldrig blivit sydd i munnen förut. I know, I'm patetic. Men men... what to do what to do.. Maria ringde mig vid halv elva idag och ville ses en stund ikväll :) Roligt roligt. Har inte varit utanför dörren sådär överdrivet mycket sedan min operation. Blir bara sur och gnällig när det gör ont i munnen och är inge vidare trevlig att umgås med. Men med lite piller i kroppen och mat i magen så borde det gå. Tänker testa det ikväll iaf.
Har återupptäckt en låt med Broder Daniel, som för övrigt är ett band som jag aldrig direkt gillat eller lyssnat på, men det finns två låtar som jag tycker om med dom och Superstar är en av dom. Det får mig att tänka på Fucking Åmål. Jag gillar den filmen, faktiskt än idag. Tror jag ska köra lite nostalgi och titta på den någon dag. Mwihi.
Nu är det bara 2 dagar kvar så är jag tillbaka i götet. It will be very fun :) Då ska det handlas möbler, sovas i tempur säng och fixas med mattor och eventuellt handla nya gardiner och massa annat skoj. Ska bli skitkul att se hur fint det är nu med ny färg på tapeterna och inglasad ballkong och nytt kök och nytt badrum. Spännande!
Nu ska jag äta lite rester från gårdagens middag och vid senare tillfälle kanske spela lite The Sims eller dyligt. Puss på er









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0