Damdidam

Hej hej. Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Mycket på jobbet och jag är trött och seg varje dag när jag kommer hem så jag ligger mest i sängen och läser böcker eller tar långa avslappnande skumbad.
Har precis ätit två mackor till lunch och nu sitter jag och knaprar morötter. Go me. Och idag händer det äntligen! Maria och jag har skaffat kort på Friskis & Svettis och idag är första dagen vi ska träna. Nicki ska vara med också och jag ska träna igen med henne imorgon. Lite nervöst, aldrig gjort det här förut men nu har jag kort där i ett halvår så jag tänker komma i form! Jag är stolt över mig själv som äter så nyttigt hela tiden också. Bara på helgerna svullar jag lite men det kommer knappt märkas om jag äter nyttigt alla andra dagar plus tränar :) Trodde aldrig jag skulle lyckas såhär bra med kosten. Försökt flera gånger att äta mindre fett och socker osv men nu är första gången jag verkligen håller mig ifrån allt det där. Det är som om jag har bestämt mig den här gången för jag orkar inte vara så onöjd med mig själv längre. I don't like it. I don't need it. Det är skönt att inte Jerry har sett hur jag såg ut 2006-början på 2007 för då vet jag att han verkligen älskar mig som jag är och inte tycker jag har blivit för knubbig. På fredag ses vi igen och jag längtar lika mycket som jag alltid gör. Den här nykära känslan verkar hålla i sig <3
Nu ska jag gå ut och gå med Smilla (Kens hund) en snabbis så hon får göra sina behov, innan lunchen är slut.

Puss och Kram på Er alla! Nu vet ni iaf att jag lever och inte har avdunstat från jordens yta lr nåt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0