På bättringsvägen...

Tjaba.
Medans alla andra jobbar är jag hemma sjuk. That's right, och jag var hemma även måndag, tisdag och igår onsdag och har varit dålig hela helgen. Jippie. En släng av maginfluensa av något slag för jag har både spytt, haft ont i huvudet och min mage har varit helt korupt. Den har inte tycket om mig alls och jag har definitivt inte tyckt om den heller. Jag hatar att vara sjuk såhär för jag blir alltid nojjig och tror det är något annat och sedan så är det inte det och jag har rivit upp mig helt i onödan. Jag har "bara" haft en vanlig, ack så otrevlig, maginfluensa. Idag mår jag betydligt bättre och ska till Jerry my cherry ikväll och mysa och fira midsommar med honom imorgon. Jag vill ha sol men det kommer det ju troligtvis inte att bli :/ sämst. Men jordgubbar och vaniljglass måste iaf inhandlas, det hör liksom till.
Jag vaknade 11:33 idag och har sedan dess druckit te, kollat bloglovin, kollat på Queer as Folk klipp på youtube och nu snart tänker jag duscha. Måste ner till bibblan i Viksjö centrum och betala en skuld på 60 spänn. Det är väl det enda jag ska ut och göra idag, förutom att åka till älsk senare. Vet inte riktigt när jag ska börja röra mig ditåt, får ringa och kolla läget helt enkelt.
Jag kanske inte låter så glad i detta inlägg. Ber om ursäkt för det i så fall, mest sammanfattar vad som har hänt på sista tiden och det har ju Inte varit så kul så därför blir "tonen" något bitter.
En liten skvätt av Dry martini... Apropå det var jag jättesugen på någon typ av drink/grogg igår med lime. Bara fick ett sådant sug. Det gick ju över och jag ska definitivt inte dricka när jag har varit dålig men just igår hade det varit väldigt gott! Planerar inte att dricka i helgen heller, kommer det upp någon sådan händelse så får det bli till att dricka.. varligt... som det så fint heter.

Nu ska jag avsluta här så Ni får ha det bra & ha en underbar midsommar & allt vad det innebär ^^

Puss <3


And this is very hot don't you think? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0