Hej hallå eskimå

Söka jobb är sisådär halv roligt... det är chill att maila runt och lyssna på musik samtidigt, det måste jag medge. Hoppas det här "slitet" ger mig nånting också annars suger det.
Klockan 15:47 ska jag träffa Benji inne i stan och fika. En gammal barndoms kompis från lågstadiet, de ni. Så tufft. En latte är jag sugen på så det får det bli.
Hoppas det inte börjar regna bara :(
Ikväll ska jag äta middag med min far och Lotta. Blir fisk gratäng med mozzarella sallad. Mums! Sedan får jag se vart kvällen tar mig...

Btw, igår träffade jag ju söta Johanna och åt sushi. Senare på kvällen blev det White Russians ^^ Det var najs! Jag sov över också. Det blev rätt så sent ;) he he

Puss på alla som förtjänar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0