Hej på folket

Här är jag, åter igen i Stockholm sedan igår. Helgen so far har varit bra. Idag har jag umgåtts med bästaste Maria och druckit kanel te och ätit kanel bulle, samt hoppat runt som galningar till hög musik. Very nice, very nice indeed :) Du är mitt lyckopiller <3 Du är min painkiller. Tack vare dig kommer jag ta mig igenom det här.
Just nu äter jag mackor med korv och vitlöks ost och en med kantarell ost å en med vanlig ost. Dö hungig, hade gärna dratt i mig en stor kebabrulle med bröd och massa vitlöksås. Eller ännu heldre en 12 bitars sushi! MUMS!

Har inte allt för mycket att skriva. Ville mest säga hej och "höra av mig" lite. Imorgon ska jag till kommunen och prata med dom och sedan ska jag ringa till komvux och diskutera mina planer att plugga upp matten. Hoppas allting går som smoort.
Vidare planer för kvällen innan de blir sängen, blir nog tv tittande och mys för mig själv i soffan. Känner mig lite ensam eftersom jag är all by my self hemma. Men min far kommer nog vilken minut som helst kliva in genom dörren.
Puss på alla som förtjänar

ps: i miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0