Hey

Idag ska jag slänga en del plast kartonger och diverse prylar en bit ner på gården. Och dammsuga. För nu är det rysligt dammigt här och jag har tänkt dammsuga för flera dagar sen men det har aldrig blivit av. Jag har gjort annat istället... Men idag ska det ske. Annars vet jag icke vad som händer idag. Har lite saker jag ska diskutera med Tobias när han kommer hem ikväll. Lite saker jag funderar på. Det känns som jag har nya projekt hela tiden men ingenting blir av. Hmm...

Baka kanske man kan göra idag. Baka baka liiten kaka. Fast jag vet inte vad för kaka, blir nåt enkelt kan jag tro. Har ingen jäst hemma men bakpulver finns så kanske någon variant av sockerkaka lr så. Hade det funnits sylt hemma så hade jag gärna gjort en rulltårta men nu finns det inte det... Suck. Eller så struntar jag i att baka och gör nåt annat istället. Jag vet inte jag vet inte. Jag vill ha jobb! Orka sitta här å mögla dag ut och dag in. Fick tillbaka min ansökan från Rusta i Kållered igår med svar att de gått vidare med andra sökande. Alltid så käckt när de avslutar  "men vi är tacksamma för att du sökte tjänsten!". Som att jag har någon nytta av det nu... o.0
Roliga planer inför augusti månad. Mer om det senare... kan inte säga nåt om det ännu eftersom jag inte vet hur det blir :) Men ohhh så roligt det kommer vara Om det blir av! :D



This is my way of saying I still got a great ass!
When I try to..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Meh, du måste tala om för mig ju!! :P

2009-03-04 @ 16:18:28
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0