Holdmeclosetoyourheart.

Hej.
Inte skrivit på länge, inte sen jag kom tillbaka till Sthlm. Vad har hänt sen dess då?
Inte mycket. Samtidigt som det har det.
Haft storgräl med både mor och far så just nu trivs jag inte hemma.
Träffat både Maria och Johanna och jag gjorde en foto session med Johanna som blev jätte fin.
Mitt humör varierar från dag till dag. Ibland upp ibland ner. Jag plasserar mig helst mitt emellan så man kan väl säga att jag mår okej. Varken mer eller mindre.
Sen finns de ju alltid solskensdagar och dessa tänker jag spara på.
Angående komvux och mina planer att plugga så kanske det inte händer nåt med de idéerna förräns i höst. Tills dess söker jag jobb as usual...
Och träffar och umgås med de jag tycker om och försöker få till det där solskenet i mitt liv.

P&K
----<--@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0