Män som hatar kvinnor

Hej gott folk. Är hem kommen från att ha sett på bio med Tobbe och familj. Vi tittade på Män som hatar kvinnor och jag råder alla som inte har sett den att se den och ni som funderar på att se den, go on don't wait!
Utan att avslöja för mycket av filmen eftersom någon kanske läser detta som inte har sett den, så kan jag säga att man träffas av många olika känslor och vissa scener är så intensiva att man drar efter andan. Filmen är intressant och jag tror inte de som läst böckerna kommer bli besvikna, förutom att det finns delar som är bortklippta, men filmen är otroligt välgjord och de har tagit med de viktigaste delarna vilket ur min synvinkel, är viktigast. Sedan vill jag även tillägga att är man väldigt känslig och har lätt för att ta illa vid sig av otäcka scener så bör man tänka en, två gånger innan filmen ses. Jag mådde psykiskt dåligt och fick ordenligt ont i magen då och då. Men, ett stort men, det är bra att de målat upp det precis som det faktiskt går till och man ska beröras och uppröras. Det är bra att film kan få oss att öppna ögonen och Se verkligheten.


Sitter med Tobbes laptop på en kudde i knät nerkurad i sängen. Inte det bästa sättet att använda en dator på kanske men ack så mysigt. Plus att han använder den "riktiga" datorn så jag har ju inte så mycket val :p Jag vill ha en egen laptop actually. En rosa med grymma högtalare med bra ljud så jag kan spela en massa musik när jag sitter och skriver mina memoarer ;) muahaha.
Puss på er

Ps:

You don't have to be rich to be my pearl
You don't have to be cool to rule my world
Ain't no particular sign I'm compatible with
I just want your extra time and your kiss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag har haft den där prince-låten på hjärnan hela dan!

2009-03-08 @ 21:03:05
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Is that so :) ^^

2009-03-09 @ 23:19:24
URL: http://stardustkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0