Dagens påhitt

Hå hå ja ja... Sitter och väntar på att klockan ska gå. 12:30 tar jag bussen till Hjalmar Brantingsplatsen och därifrån tar jag spårvagn 6 till Vågmästareplatsen. Japp, jag ska till Arbetsförmedlingen på gruppmöte klockan 13:00. Very funny. Ursäkta för att jag låter så anti men det beror på att jag varit på ett sådant här gruppmöte innan när jag bodde i Stockholm. Det hela innebär att man sitter i ett rum med några andra arbets sökande och lyssnar på arbets förmedlare som pratar om jobb och om hur arbets marknaden ser ut idag etc etc. Sen får man lite papper å ta med sig att titta på hemma och eventuellt får man prata själv med en arbets förmedlare efteråt, men ofta får man boka tid vid senare tillfälle. Det är typ allt. Håller på högst en timme tror jag. Men men, går jag inte dit så skrivs jag ut ur arbetsförmedlingen igen och de har jag ingen lust med.

Har ont i magen då och då och mådde illa både inatt och natten innan. Undrar just vad det beror på. Min mens tar slut idag och börjar äta vanliga p-piller ikväll. Så jag hoppas det går över för det är inte så roligt det här :S Kanske äter för lite, eller för mycket. I don't have a clue.

Bah! Nyss var det super fint väder och nu är det massa moln igen, kanske tillåmed regn moln. Weii.. Det kunde gärna fått hålla i sig liiite längre. Längtar till sommaren. Längtar efter Maria. Om jag åker till Stockholm snart så kommer jag krama sönder henne när vi ses <3 Hårthårt :)
Nepp. Nu ska jag pyssla med nått annat!
Pussel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0