Will I be happy one day?

Precis tittat på Låt den rätte komma in. Har läst boken förut och den stämde ganska så bra in med filmen. Inte så läskig som jag hade hört att den skulle vara. Jag fixade att se den utan att sitta och hoppa i soffan med andra ord. Gömde mig bakom en kudde bara två gånger ^^

Om en stund ska vi sova. Sista natten tillsammans, kanske någonsin. Jag har lite svårt att sätta fingret på vad jag känner. Kanske tomhet. Kanske nedstämdhet. Nånting där mitt emellan iaf.
Jag önskar saker och ting hade kunnat slutat annorlunda. Fast kanske är ändå det här det bästa sättet någonting kan sluta på.. Vi skiljs åt som vänner och vi kom fram till detta tillsammans.
Vad framtiden planerar för oss det vet jag inte. Kanske blir det en vacker saga igen. Kanske inte. Hur som helst hoppas jag vi klarar det här. Jag hoppas vi inte blir alldeles för deprimerade när vi är ifrån varandra. Jag hoppas vi slipper känna oss ensamma på nätterna alldeles själva i varsin säng. Jag hoppas det här kommer att fungera. För om det här gäller för alltid så har vi inget val.
måste vi klara det.



Nobody said it was easy
Oh it’s such a shame for us to part.
Nobody said it was easy
No one ever said it would be so hard.


I’m goin’ back to the start...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0