Answer

Svar på kommentar:

Jerry och jag träffades via helgon.net. Vi började prata där rent allmänt och snackade långt in på nätterna i timtal. Vi träffades även i verkligheten. Sedan hände lite saker med mitt ex Tobias och han och jag provade att bli tillsammans igen och jag bodde ännu en gång i Göteborg. Vi hade förhoppningar men de gick knackligt fram och tillslut tog det slut. När jag kom hem till Stockholm ville jag helst vara ensam lite och kände mig ledsen och förvirrad av allting och visste varken ut eller in. Jag hade funderingar på att börja studera men de ideérna sprack.
Jag och Jerry började ha kontakt igen och idag är vi här där vi är nu :) Vi blev tillsammans tillslut på riktigt och jag är så glad att det blev såhär fint. Att vi fick en chans han och jag.
Det känns jättebra och jag gillar honom mer och mer för varje dag som går <3
Du gör mig lycklig älskling


Kommentarer
Postat av: K

hihi kuligt =)

2009-05-05 @ 07:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0