Måndag igen

Tjaba. Hoppas allt är bra med er alla där ute :) Jag mår finfint!

Fick en förfrågan att skriva hur de går med mitt jobb och Jerry, så sure de kan jag väl göra.

Sitter på jobbet just nu. Precis ätit lunch å nu tar jag de lite lugnt här vid datorn. Jag trivs jättebra, ensam tjej med ett gäng killar xD höhö. Snackas bara sex i princip :p Men de är kul. Vi driver med varandra hela tiden. Tror dom tycker de är najs att ha fått hit en brud. Janne sa att de är ett gäng apor, att Ken är en chimpans och Mange en gorilla. Jag fick bli en silkesapa ;p Fan va gullit.

Med min älskade Jerry går det jätte bra. Han får mig att skratta och gör mig hel på många sätt och vis. Vi kan ligga och kyssas i timtal och han masserar mig ibland (lyx). Det bästa är att han är så jäkla lugn, han stressar inte upp sig för småsaker. Och vi pratar mycket med varandra, diskuterar och pladdrar på. Kort och gott : Jag är kär <3 Han är underbar :)

Jahopp det var det de. Ikväll ska jag bara ta det lugnt tror jag. Ska hem till mor.. hoppas det går bra och hon inte sovit på fel sida idag.. Blir lite tv tittande och chill i soffan. Kanske lägger mig i sängen och läser en bra bok oxå. Får se. Om Maria hör av sig kanske vi tar en promenad. Blir en lugn kväll för mig med andra ord. Jag har ju nyss vart vrålförkyld så.
Nu ska jag avsluta här. Grabbarna kommer tillbaka från lunchen snart. Jag hade matlåda med mig som vanligt.

Puss på er och ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: K

vad roligt =) hur träffades du & j?

2009-05-04 @ 19:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0