Sweet temptation

Tjaba!
Jag gick upp vid kl 12 idag, låg och myste lite. Älskling sover fortfarande (han är så jävla söt) och jag får se när han vaknar till. Låter honom sova för han har väldigt svårt att somna på kvällarna och är vaken hela nätterna i princip. Idag vet jag inte riktigt vad vi hittar på. Beror på om det blir vackert väder eller inte. Jag vill ha sol! Nu är det snart sommar :D
Jätte hungrig och vill gå och ta mig en macka, men törs inte ifall att de låter för mycket för ute i vardagsrummet ligger Jerrys syster och hennes två tjejkompisar och sover, de hade en liten hemmafest igår och var vakna till fem imorse eller längre tror jag. Vet inte helt säkert. Och jag vet själv hur man känner sig när man är lite lagom bakis och seg sådär och då vill man inte störas i onödan. Så jag tror jag väntar ett tag till. Iaf tills jag hör några vakna ljud eller tills Jerry går upp.
Älsk har fått tag på The Sims 3 förrästen! Det kommer inte ut i butikerna förräns i juni.
Jag är helt såld, precis som jag visste att jag skulle bli. Det är mycket bättre och roligare och på många sätt verkligare än de gamla sims spelen. Ska köpa det när det kommer ut sen för det blir jobbigt i längden att "bråka" med Jerry om vem som ska spela när ;)
Nu ska jag nog spela lite bara för det. Och pussa min snutt på magen.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: K

Gud vad grymt med Sims 3!

Vad är det för skillnader från tvåan?

2009-05-23 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0