En aning sent

Tycker de är roligt att de finns folk där ute som verkar läsa min blogg och gärna vill att jag ska skriva :) Trodde inte det var någon som läste om mitt ytterst "intressanta" liv (ana ironin) men de gör det alltså. Jag blev lite rörd måste jag säga.

Jag är dötrött och fattar inte varför jag sitter här och häckar när jag borde ligga i sängen för länge sen. Jag ska upp 6 vafan. Mamma väcker mig på morgonen när jag bor här. Det är schyst, då får man känna sig liten igen för ett tag. Och låtsas som om man inte alls ska bli 21 i år. Jag både längtar och ryggar tillbaka. Glad att jag har jobb och mitt stora mål är att skaffa egen lägenhet (minst bo inneboende tills vidare hos någon) och få bli vuxen i Min takt och ta ansvar på Mina villkor. Det är dags för det och har varit väldigt länge. Konstigt att pengar kan ge så mycket egentligen. Och ganska sorgligt att det gör så stor skillnad. Jag verkligen längtar tills jag får min lön nu. Inte många dagar kvar. Ska öppna ett sparkonto och lägga undan några tusenlappar i månaden (helt sjukt att jag kan göra det nu!) och spara ihop till framtiden + en laptop som jag planerar att inhandla och resa utomlands vill jag gärna göra. Kanske behöver en ny mobil också men det är inte det viktigaste. Dock klagar vännerna på att det brusar och hackar i min telefon när jag har full mottagning och att jag pratar jättelågt när jag pratar i normal ton. Så en ny mobil får det bli.. nån gång iaf. Det är ett löfte.
Nu ska jag krypa i säng och ringa Jerry älsk och säga godnatt till honom.
Någon vidare uppdatering vart det inte :p Jag jobbar och kommer hem och äter och chillar.
Det är typ det. Blir mycket mer blandat på helgerna, lr mer än under veckorna åtminstonde för jag jobbar ju som sagt och kommer hem som en sengångare varje dag. Hå hå ja ja.
Men det lönar sig.


Godnatt puss
(idé till en framtida tatuering förrästen^^)

Kommentarer
Postat av: Josephine

hej, allt bra idag ? :)

2009-05-20 @ 08:42:52
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: okej härligt :) jo bara bra. vad gör dudå? :P

2009-05-22 @ 12:56:42
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: RONJA

Hoppas du får en härligt rolig fredag!



Kram Ronja.. :)

2009-05-22 @ 12:57:09
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0