Lite snack

Fastnade vid datorn inatt och kom i säng sent. True Blood är mitt beroende, I tell you.
Älskar den serien, fullkomligt älskar! Och att Alexander Skarsgård är med är ju ett stort plus ;) Alltid tyckt han varit otroligt snygg. Gillade han i Vingar av glas med den där slitna looken, men måste säga att i True Blood är han i hetaste laget! Ojojoj vilken pudding!

Måste införskaffa en tjock varm luvtröja som går ner över rumpan för nu börjar det bli kallt ute och det är inte nå vidare varmt här på lagret heller. Allt man tar i är kallt, tillochmed pennor, så mina fingrar är som is just nu.
Åhh jag är sååå trött! Vill bara krypa ner under täcket i min säng och gosa (gärna med Jerry).
Det skulle jag iinte banga på nu! Och sen gå upp invirad i täcket, sitta vid datorn och titta vidare på True Blood ^^
 
Hej så länge folket! Time to work.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0