Uhuh

Tjaba.
Som ni förstår har jag lunch (alltid från 12 till 13) och avnjuter just nu en kopp cappuccino :) mumma. Hade med mig en sådan där påse med pulver som man häller varmt vatten över.
Börjar kännas som om det här jobbet lider mot sitt slut, eller jag har ju inte fått sparken än, men till idag sa chefen att de Behöver mig, sen vet dom inte. Såå... ja.. det är dags att söka nytt jobb (vilket jag borde ha börjat med tidigare) och hoppas på att pengarna räcker fram tills dess. Vill inte stå arb.lös hur länge som helst Igen. Maria har hoppat av sin utbildning så nu kommer vi vara utan jobb bägge två. Men det löser sig. Jag tänker inte stressa upp mig.

Igår kväll tog jag ett långt och hett bad med massa skum av olika slag. Badrummet luktade tillslut som en påse tuttifrutti :p hahah. Innan jag gick upp rakade jag benen och lyckades slinta och skar mig och blodet bara rann och vägrade sluta och jag hoppade upp ur karet å lindade papper om benet å sprang ner till undervåningen, satte på plåster - blödde igenom. Bytte till nytt plåster - blödde igenom igen. Krävdes 3 st innan det blev kontrollbart. Ja ni vet ju hur det är när man skär sig i varmt vatten... Ett litet äventyr med andra ord och badrumms mattan är vackert blod fläckad.

Efter badet tog jag en promenad med Maria (eller ja vi satt mest på lastkajen där vi brukar sitta) och rökte några cigg, myste och pratade. Sådär som det ska vara. Du är underbar älsklingsgumms!
Jag kom i säng vid elva, ringde mitt vanliga godnatt samtal till Jerry <3 och somnade som en stock. Så idag är jag rätt så utvilad vilket glädjer mig. Badet hjälpte nog en del.

Idag ska jag städa mitt rum efter jobbet, iaf dammsuga så man kan andas normalt där inne.
Nu ska jag diska lite här för snart är lunchrasten slut.
Hoppas allt är bra med alla mina nära och kära och alla ni fina människor där ute! Puss på er :x

/Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0