Come with me baby, be mine tonight

Hej god vänner!
Jag har precis ätit en tallrik gröt och avnjutit en kopp kanel te :) Jag borde laga gröt oftare, är ju jätte lätt! Och går fort och man är mätt längre.
Om några timmar ska jag åka härifrån och hämta matteboken hemma hos pappa och sen fara hem till mor och tillbringa kvällen där. Kommer tillbaka till väsby på fredag. Har haft en såkallad långhelg här så nu behöver vi lite space.
Kolla kolla solen skiner! Me like. Längtar tills jag kan gå i linne och avklippta jeans.. sådär lagom slitna å fransiga. Och barfota vill jag vara med grönt lent gräs mellan tårna! Ohhh vad skönt.
På onsdag dvs imorrn ska jag umgås med söta Johanna :) Håller tummarna för vackert väder då. Annars ska jag väl bara plugga och ska även plugga nästa helg här hos Jerry. Jag har inget prov nästa måndag så jag behöver inte koncentrera mig lika mycket nästa helg så då kan jag vara här.
Just nu spelas Roy Orbisons Pretty Woman på min spotify :) Man vill ju upp och dansa ;) hehe.

Nu ska jag grejja med annat ppl.
Kram på Er <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

sötkorv!

2010-04-06 @ 16:05:12
URL: http://johannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0