Fill up my senses

Hej god vänner! Det var ett tag sen sist.
Ska strax sova så blir ett kort inlägg. Ska ju upp 5 imorrn.. uscha. Är i väsby nämligen och tar lite tid att åka härifrån och vill ha en timme på mig på morgonen. Måste hem å hämta matteboken och sen åka till komvux och ha lektion. Sen hem och plugga plugga plugga fredag, lördag kväll (syrran ska fira sin födelsedag på dagen där å då ska jag givetvis dit!) och plugga mera på söndag och SEN prov IGEN på måndag.... uscha. Hoppas jag klarar matten och att tiden går fort tills kursen är slut. Om allt går bra ska jag ev studera till florist nästa vår :) Håller tummarna!

Goodnight ***
Puss på er




Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack för ditt svar :)

2010-04-29 @ 19:57:22
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0