Godmorgon

Hej! Vad gör Angelica uppe såhär tidigt kanske ni undrar..?
Igår när jag satt hemma hos mamma så kände jag mig så ensam och ringde runt till folk att umgås med men alla dissade mig tills runt 22 tiden då Cissi sa hej på msn och vi snackade ett tag å sedan begav jag mig hem till henne i Årstaberg. Vi delade på en vinare (oh my jag drack Rött vin!), kokade pasta och slurpade i oss vid 02:00 snåret och babblade å pratade tills vi kom i säng vid ca 3-4. Lät munnen gå så att säga. Var iaf precis det jag behövde & det fyllde igen mina behov för kvällen. Vi vaknade vid 7 imorse för Cissi skulle upp å plugga lite, jag skulle egentligen sovit vidare till ca 09:30 men vaknade jag också. Så här sitter jag, inne på min 2a kopp te och läste nyss lite bloggar varav ett fick mig att reagera, och ska sätta på någon lugn låt nu. Cissi har dessvärre inte spotify så får bli youtube.
Senare ska vi plus Johanna umgås som jag skrev igår =) Trist att det är piss väder ute dock.
Jag skriver kanske mer ikväll. Annars hörs vi inom kort.

Puss ppl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0