Happy bleedy, happy bruisy

Jerry är och hälsar på sin vän Mikko och jag sitter här och... gör just ingenting. Läste nyss alla bloggar jag troget följer. Och vissa saker slår mig. Som alltid. Och man berörs. Som alltid.
Tänkte nörda mig med The Sims strax. Och kolla på Ally McBeal som roar mig väldigt mycket och är bästa medicinen när man vill lägga allting i huvudet någon annanstans. Är inne på 3e säsongen nu och ska snart börja på den 4e.
Jag vaknade på ett hemskt sätt idag. Grannen här tvärs över har en ettrig liten hund som har som ovana att skälla ett ex antal ggr varje dag, och jag ser mig som en ganska lugn och snäll människa - MEN jag var såå nära att öppna fönstret och skrika som en galen kärring! Huvudet har dunkat titt som tätt hela helgen och hundskall är därför inget jag välkomnar. Ick.
Öjöjöj... jag längtar efter sommar och sol och blått vatten. Ligga och dras efter en båt hade inte vart helt fel. Minus maneter det vill säga. Tror jag ska ta en tripp ut till farmor i sommar och lyssna på skärgården å allting vackert. Och blunda och andas salt och varma vindar och måsarnas skri.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0