Nowhere and everywhere

Ligger all nude hemma hos Jerry och lyssnar på A case of you med Joni Mitchell å dricker blåbärs dryck. Trött i ögonen pga av det svaga ljuset å lite hungrig (igen..) och en aning röksugen, så blir till att fylla det begäret strax. Har egentligen inte så mkt på hjärtat :p men hej på er iaf. 
Och apropå nude: Nude art är verkligen vackert. Något i stil med dessa målningar skulle jag gärna ha på väggen. Kvinnokroppar och manskroppar har vackra linjer och former och ingen är den andra lik, vilket fachinerar mig. Att kunna avbilda och fotografera eller måla dessa unika linjer och former med konstnärlig hand gör det hela ännu vackrare i mina ögon. Jag kan det dessvärre inte, men det finns som tur var andra som kan, så jag får nöja mig med att titta på deras konstverk.









Nu ska jag ta en cigg och pussa en viss person på munnen :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0