My! My! Time flies!

Nytt år, ny månad och förhoppningsvis nya roliga saker på gång! 2009 var ett bra år och jag vill gärna att 2010 ska bli lika bra om inte ännu bättre :) Vem vet vad som kommer ske i framtiden. Livet är fullt med möjligheter och ja jag låter som en hippie men jag tror på det där. Om man vill så kan man, om man kämpar så kanske man med lite tur når sina mål och drömmar. I år vill jag ha ett jobb där jag kommer få stanna kvar läänge och min älskling och jag ska försöka få tag på en lägenhet så småningom när vi har den rätta ekonomin (vilket jag hoppas vi komr ha i år) och då tar vi med kissemissen Sisu och senare blir det en kattunge också :) åtminstonde vill jag gärna ha det för det har varit två kullar med kattungar nu, först blev Jina gravid å sedan Elsa , och Jinas kattungar blev sålda å det komr även Elsas att bli. Jag kanske e lite blödig men man fäster sig ju vid dom små.. Därför vill ja ha en egen liten skrutt ngn gång som jag kan se växa upp utan att den försvinner å man slipper ha ett ledsamt farväl.

Här ligger jag med Jina i sängen just nu (som alltid typ) och lyssnar på Enya. Kollade på film tidigare ikväll och åt rester från nyårs middagen som var en mkt god potatis und köttfärs gratäng som Jerrys siss hade lagat. Mums!
Jag har en restaurang på face book som heter Hot pan där jag tillagar allt möjligt smaskit och jag är level 11 nu och ojoj vad folk äter :D Tycker jag e kul.

Nu ska jag servera en kyckling burgare och sen ska jag spela lite sims innan sov dags.
Puss på er och god fortsättning!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0