Tjenare!

Kom hem för ett tag sen. Ensam här i mors lägenhet, hon e i Tjeckien med jobbet hela veckan.
Var på Ica och handlade en burk gulaschsoppa, tunnbröd, 0,5 liter cola zero och jättegott kanel te. Ibland är jag billig i drift. Ska börja laga middag vid fem och avnjuta den framför tvn.
Hoppas det går något bra ikväll :)
Gud vad skönt det är att vara ensam! Jag brukar vanligtvis vara mycket sällskaps sjuk, men till och från vill jag bara vara ifred med ingen som säger åt mig vad jag ska göra eller som kan lägga sig i hurvida det är smart att röka på ballkongen iklädd pyjamas byxor eller att jag ser för hemsk ut i håret... etc. Det är underbart att sköta sig själv och slappna av.
Imorgon kväll åker jag och umgås med min läckra karl och fortsätter softa där borta. Vet inte vad som kommer hända i helgen ännu, vi brukar ta dagarna som de kommer. Skönast så. Jag lär spela The Sims 3 som vanligt å kanske tittar vi på någon mysig film. Och det blir givetvis en hel del kel och gos i sängen. Bästa som finns <3
Nu ska jag gå och pyssla med något annat. Städa kanske...hmm..

Puss på er söta ting :x





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0