Bokmal, yes I am.

Gäsp. Nu ska jag sova. Blir till att läsa en stund först, FAGHAG En bok om kvinnor som älskar bögar av Linda Leopold. Den e bra! Har läst hälften nu. När en bok faller mig i smaken "äter jag upp" den på ett naffs! På några dagar, ibland några timmar om den är riktigt bra. Det är jobbigt. Man blir så ledsen när man är på sista sidan.

Imorgon är det äntligen över. Nästa helg kan jag ha myspys igen. Hur klämmigt det än må låta, men alla kvinnor som vet hur det är att ha den ack så charmerande röda veckan, vet nog vad jag menar. Även om de finns dom som får till det även då. You lucky bastards.

Gaah jag längtar tills jag kan få tag på säsong 3 av True Blood! Det har inte dykt upp nåt ännu :/ Jag älskar den serien och jag börjar känna mig lite tom! Fast att längta kan ju vara bra ibland.
Jag kommer bli desto mer exalterad när jag kan titta igen och får veta fortsättningen. Yum.
Apropå yum - en stor sked Ben&Jerry glass hade varit mumsigt. Med extra Jerry ;) höhö. Tihi.

Godnatt ni söta rara underbara
Sweet dreams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0