Musik fredag

Favoriten just nu: Kalle Moraeus & Orsa Spelmän med låten Underbart
Den kom bara till andra chansen i årets Melodifestival och förlorade mot enligt mig en inte alls lika bra låt.
Borde ha vunnit hela alltet! Jag ryser när jag lyssnar, helst på hög volym! Så underbart precis som titeln!
Jag kommer lyssna sönder den på spotify ;)

 

 

Annars diggade jag också Salem Al Fakirs bidrag Keep on walking.

 




Nu är det äntligen fredag! Var på introduktionsmöte för Matte A idag som jag ska plugga till maj eftersom jag har ork och tid med det å dessutom gick ut gymnasiet med IG i just det ämnet.. Så e det gjort sen liksom vilket är bra för eventuellt framtida studier.
Nu ska jag spela Unreal Tournament som älsklings Jerry fixat åt mig efter mycket tjat från min sida :) Tjoho!

Puss ppl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0