Äventyr! :D

Hej snyggingar!

Inatt åker Johanna och jag på äventyr! Först besöker vi Malmö dit vi kommer fram vid 6-tiden lördag morgon. På lördag kväll ska vi gå på synth fest ;) Kommer bli världens drag!!
På söndag vid kl 14 far vi vidare till Göteborg :) Åh vad jag har saknat den staden, är helt pirrig i kroppen!
Vi har en super duper myysig helg framför oss och jag ska bara njuta och glädjas åt hur skönt det komr vara att komma bort ett tag! Vi är tillbaka i Stockholm sent på måndag kväll.

Hoppas Ni alla får en härlig helg! Sorry för dåliga uppdateringar, men jag lever iaf ^^ Jag lever som fan ;)

PUSSELBIT <3



Malmö (bild lånad från wikipedia)




Göteborg (vår 2008)



Göteborg (Johanna och jag 2008)



Göteborg (höst 2008)



Göteborg
(höst 2008)



Göteborg (jag vilar på en stock höst 2008)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rooooligt med uppdatering

2011-08-18 @ 14:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0