Hello söndag

Halvligger i Jerrys säng och jäser efter en grymt god middag! Fläskfilé och potatisgratäng slår aldrig fel :)
Haft ont i huvudet och mått illa förut idag. Nu är bara lite huvudvärk kvar, hoppas det går över helt.
Tänkte sätta igång en film nu och fortsätta ta det lugnt. Ville bara glida in här och säga hej :)


Puss på er! Ha en trevlig söndag kväll!









Ps: Angående inlägget nedan så hade jag ett storgräl med min mor.. Behövde få ur mig frustrationen..
Det är en invecklad och komplicerad historia som jag inte orkar dela med mig av just nu... Ds



Hej hopp! Ha det gött

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: tack gulle du för fina ord ♥ Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Hoppas att din tid för bullbakning snart är här :)

2011-10-02 @ 20:15:39
URL: http://endenise.se
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Det kan ju ha vart så att febern kom senare men tycker samtidigt att dom borde hört av sig och talat om att han inte var sitt rätta jag då det var de dom sa till mig. Ska prata med dom imorgon och höra hur det låg till :)

2011-10-02 @ 20:27:54
URL: http://endenise.se
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta mer om din familj här i bloggen? =)

2011-10-07 @ 12:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0