Oh how sweet...

Hej på er!
Läget?

Själv har jag urinvägsinfektion from hell. Åkte in på akuten på Danderyds sjukhus tidigare idag med svåra smärtor i mage och rygg. Blev undersökt och stucken i fingret bland annat. Fått stark medicin som arbetar högt upp i kroppen, eftersom mina urinvägsinfektioner (haft det 4 ggr förut) gärna klättrar upp i ryggen och vill nå njurarna.
Nu känns det bättre tack och lov! Ligger inte och gråter och vrider mig i plågor längre iaf... Hallelujah.

Drack te och åt kanelgifflar med pappa för en stund sen och tittade på friidrott. Är ingen sport tokig tjej direkt men friidrott är ganska kul att kolla på :) Det är sånt vi ser tillsammans på tv pappa och jag, och Top Gear och Mythbusters. Och jag älskar Animal Planet ^^ Nog den enda kanalen jag aldrig tröttnar på!
Åh Kapybara! <3 Sötaste djuren ever!

Ska leta 'Allo 'Allo avsnitt på youtube nu och lägga en till kudde bakom min värkande rygg. Hå hå jaja..
Ber om ursäkt om jag är en aning gnällig ikväll ;p


Ha det bäst! Godnatt!






Kapybara <3 Världens största gnagare & mitt nya favortidjur.
De är besläktade med marsvin men deras levnadssätt
påminner om flodhästars. Visst är de söta!




'Allo 'Allo
Gammal mkt rolig serie :)

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: tack så mkt gulle!

2011-09-08 @ 14:13:58
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0