Fundering angående bloggen

Hejsan!

Ännu en gång ber jag om ursäkt för att jag skriver alldeles för sällan här i bloggen... Jag är ingen daglig skrivare och kommer nog aldrig bli. Vilket är synd för skulle gärna vilja. Men det kommer ofta saker emellan, kommer hem sent på kvällarna efter jobbet och orkar då oftast inte göra någonting. På helgerna har jag tid att skriva men fastnar med andra saker istället. Ligger mest å kollar serier elr film elr kollar runt lite på facebook.

Vill Ni att jag har kvar bloggen?
Om någon vill det, skriv en kommentar för då vet jag att Ni vill att jag ska skriva och komr fortsätta :) Och ni får gärna fråga mig vad ni vill, ställ alla möjliga frågor. Fråga på! :)
Jag svarar så gott jag kan och jag Lovar att titta in här mellan varven.

Hoppas alla haft en skön helg! Min har varit mkt lugn och jag har mest umgåtts med Jerry, ätit god mat, suttit i filt på balkongen med en cigg och kaffe och bara myst. Har även kollat på senaste avsnittet av The Vampire Diaries! Gryymt bra serie <3 Äntligen har den börjat igen!

Annars rullar mitt liv på. Jobb, kärlek, vänskap och när det finns utrymme så försöker jag ta tid för mig själv och unna mig sådant jag tycker om. Sedan finns det saker som inte är lika roliga. Men det känns för privat att berätta här tyvärr eftersom personen/personerna i fråga nog inte skulle uppskatta det..

Hur som helst, Ha en trevlig söndag kväll så hörs vi :) Kommentera och berätta vilka ni är som läser min blogg och om ni vill jag ska fortsätta skriva :)

Puss och Kram <3



Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

sv: gulle du som kikar in :)) hoppas att allt är fin fint med dig, trots tröttheten :) kram

2012-01-09 @ 13:07:14
URL: http://endenise.se
Postat av: Anonym

Ja, skriv! Det är kul att läsa. =) Minns inte hur jag kom in hit, tror det var efter att du kommenterat ngns blogg.



Var bor du?

Har du syskon?

Intressen?

Hur var din uppväxt?

Mål/drömmar?



Kram kram!!!

2012-01-18 @ 13:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0